torsdag 20 januari 2011

Show me your teeth

Jag vet inte om det har med snålhet att göra, eller kanske lathet? Antagligen en blandning av de båda två. Eller så är det för att jag aldrig haft några problem och därför inte reflekterat över att gå dit. Fyra år.. snart fem år. Nu får det vara dags igen. Tandläkarn, here I come! Ska boka en tid imorn, så håller tummarna att de har en lucka öppen snart, så det blir av.

Någon som vet om man kan gå till vilken tandläkare som helst? Jag har gått till samma i hela mitt liv. Men om man går till en annan tandläkare så har ju inte dom all information om tänderna. Eller det kanske man inte behöver heller? Äh, det är väl bara att ringa och fråga.





Hur många hål tror ni jag har? Jag gissar på två. Inte för att jag känt av något, som jag sa. Men bara för att det gått så lång tid. Jag kan väl inte ha några mirakeltänder heller.

Inga kommentarer: