lördag 22 januari 2011

När en blir två, blir tre, blir fyra...

Vilket skulle bli ett glas vin med en arbetskollega efter jobbet slutade i ett par till glas och att jag snubblade ner i sängen vid halv fem. Men det var det värt. Hade en jättetrevlig kväll med Maria, min kusin Rickard och sedan Danne som mötte upp oss senare på kvällen.

Planen var ju att jag skulle upp tidigt idag och hitta lite presenter i stan innan jag börjar jobba. Men verkligheten var en annan när jag vaknade. Gick ner på underbara pastastället, tog med mat hem och åt det i sängen. Ibland måste man bara erkänna sig besegrad. Så det blir en sån dag idag. Mys i pyjamas tills klockan fem, då jag börjar jobba.

Imorn dock. Då ska vi stå och hänga på låset till butikerna, för då måste jag hinna med att köpa allt innan jag drar iväg till mamma, och senare även jobbet igen. Röda pengar is the shit!

Men nu: WOW!

2 kommentarer:

Jessan sa...

Snyft för att jag också vill till pastastället!!

Tessie sa...

Åh, jag vet! Och vi som totalfailade sist och kom precis när dom stängde. Men i nästa vecka! Då vill jag förövrigt sno med mig dig på vin vin vin!