torsdag 25 november 2010

Window

Jag är så otroligt trött på att vara sjuk. Jag har visserligen sovit för det mesta. Sömn är den bästa medicinen. Men de få stunder jag är vaken så ligger jag i sängen och kollar på tv. Eller drar fram datorn till sängen och streck-kollar gamla The hills-avsnitt. Jag dör. Jag dör på alla reklamer som går minst 87 gånger per reklampaus. Jag kan nu alla utantill. Nynnar till den fyndiga reklammusiken och inser att jag måste bli frisk nu. Annars blir jag nog mentalsjuk.

Jag kom på det igår. Att jag har inte spenderat en enda dag i våran nya lägenhet och varit frisk. Tänk om jag ser den i ett helt nytt ljus när jag inte är snurrig i huvudet av allt snor. Förhoppningsvis inte. Jag älskar den! Rummet är perfekt stort och väldigt högt i tak. Herregud vad jag älskar den!


Jag lovar att visa bilder snarast, men änsålänge är det några pusselbitar kvar innan jag vill visa den. Men ni kan få se en smygkik på vårat fönster. Mysigt va?

På söndag så är det ju första advent. Förstår ni vilken potential detta fönster har för julpynt?!

3 kommentarer:

Anonym sa...

YEEEES! Du är tillbaks. Krya på dig.

Anonym sa...

Mysig fönster! Krya på dig! Kroppen behöver mycket vätska för att klara av sjukdom så drick mycket men långsamt. Jag bruka suga på frysta blåbär för att få i mig näring när jag är sjuk och har ingen matlust. Det är snällt mot magen oxå.

Jessan sa...

Vad glad jag är att du bloggar igen! Bli frisk nu min orinsessa så vi kan vasastans-hänga! PUSS