fredag 26 november 2010

D-to-the-rama

Drama. Drama, drama, drama. (försöker låta som tjejerna i The hills) Dagen har varit fullt av det och jag hoppas att det blir lugnare framåt kvällen.

Fick reda på att jag är ledig hela helgen, och det tackar man inte nej till. Har faktiskt mycket att göra i helgen, så det passade bra. På söndag ska vi städa ur lägenheten i Rågsved och träffa killen som ska flytta in. Skriva på de sista papprena och byta nycklar. Sen bär det av till IKEA. Tjohooo! Har en lång lista på vad vi ska köpa. Tror det blir hemkörning, för allt kommer inte få plats i bilen.

Jag måste bara tina fingrarna lite innan jag återkommer. FY vad det är kallt ute. Det måste vara olagligt.

2 kommentarer:

Bror sa...

Ja, den här kylan kan inte följa några naturlagar..

Tessie sa...

Åh, fina bror. Första kommentaren från dig, nånsin (fast jag vet att du läser varje dag ;) hihi)

Hur var det på mässan?