lördag 27 november 2010

Nu är det slut!

Vart ska jag börja? Jag sa upp mig idag...

Men luugn, jag har fixat mig ett nytt jobb. Fem minuter från våran nya lägenhet. Så otroligt skönt! Jag är såklart ledsen att lämna de fina vännerna jag fått under min tid där. Men jag tror och hoppas att vi fortfarande kommer att ha kontakt.

Förutom att säga upp mig, så har jag hunnit med en glöggkväll med min pojkväns släkt och nu sitter vi i våran (underbaaaaaraste, jag kan inte tycka om den mer) lägenhet med några vänner och skålar för framtid och framgång! Hoppas ni har en trevlig kväll!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaha!! Vart ska du börja jobba nånstans? Ps. Det är inte eran lägenhet utan din pojkväns!

Tessie sa...

Haha. Du var mig en riktig besserwisser. Nu är det så att jag stod på kontraktet för lägenheten vi bodde i förut. Jag har aldrig kallat den min för det. Utan vår. Nu råkar det vara han som äger den här. Men den är fortfarande vår.

PUSS