måndag 1 november 2010

Paus för ett litet tack

Har tagit en liten paus från Kill bill (man kan inte se den för många gånger) och kikade in här. Läser era fina kommentarer och blir alldeles varm i hjärtat! Vad glad man kan bli för några vänliga ord. Jag sitter bara och ler och känner mig jättebra! Det är precis sånt som jag älskar. Att säga en fin mening till någon kostar ingenting, det tar inte mycket tid och det är inte jobbigt. För personen som får höra det känner sig genast gladast i världen och kan leva länge på de fina orden.



Så, Tack! Ni gjorde hela min kväll!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej tjejen! När skulle ni flytta? Säg till om ni behöver hjälp, kan inte lova att jag/vi kan men det är möjligt. Plus, jag vill gärna se er ny lya! Kanske lägga upp bilder på bloggen?
Kram, B

Tessie sa...

Vi flyttar nästa fredag! Tjohoo! Ska sätta igång med bloggandet snart igen, det har bara varit så mycket på sistone. Men snart!

Anonym sa...

Snälla tessie! Börja blogga igen nu!!

Anonym sa...

vilken torka. Nu har jag kollat din blog varje dag i 22 dagar utan att det har hänt nåt. saknar att läsa om dina äventyr, kan du inte börja igen?