torsdag 28 oktober 2010

Strejk

Jag har nu gått ut i strejk. Jag levererar och levererar... Klart jag förväntar mig lite feedback. Men icke. Ni är verkligen sämst på att kommentera! Jag får ofta höra "fan va roligt inlägg du skrev igår" eller "vad jag känner igen mig av det du skrev om förra veckan" och visst, det är klart att det känns kul att höra IRL, men en kommentar är endå på sin plats. Så, för att visa mitt missnöje så strejkar jag. Skyll er själva!








Det här med att jag är så trött i både kropp och själ att jag tillochmed somnade på bordet på lunchen hör inte riktigt hit. Jag använder inte alls er och era obefintliga kommentarer som en täckmantel till att inte vilja blogga.

Puss

4 kommentarer:

Jessan sa...

Haha du låter exakt som mig i mina bloggiga dagar.
Du vet varför jag snålar med kommentarer dock :P puss

sötaste rökkompis sa...

Du är duktig på att skriva skall du veta, du behärskar svenska språket bra :)

Anonym sa...

Jag tycker din blogg är awesome! Snälla, börja igen!

Tessie sa...

Åh vad ni är söta! Nu kör vi igen!