fredag 29 oktober 2010

Stjärnglans

Okej, en kort men intensiv strejk blev det. Hur känns det? Huuur känns det, va?! (ja, jag har såpass stor självdistans att jag förstår att inte ens hälften av er hann märka av denna strejk, men bara så ni vet. Vi vill väl inte att detta ska upprepas?)

Nåväl, fredag idag. Tyvärr kan jag inte tjoa och tjimma lika mycket som de flesta, då jag inte har någon helg. Jobbar sju dagar i rad men jag e int bitter! Blir upphämtad av Kim efter jobbet. Ska försöka oss på några gamla låtar att spela in. Sen har han skrivit en ny låt där han vill att jag ska sjunga. SPÄNNANDE! Får se om jag lägger upp lite smakprov på detta lite senare ikväll. Kör min popstjärnepose och önskar er en trevlig fredag!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill höra dig sjunga! :-D jobba inte ihjäl dig hjärtat! Tänk på att stjärnan fortfarande ska orka lysa! Trötta inte ut dig! Ät godisarna i hörnet och klä ut dig till något skoj, typ häxa.. sen ställer du dig i sjunger högt! /kaka

Anonym sa...

Skönt att det blev en kort strejk.