lördag 30 oktober 2010

Cover me, cover you?

Har inte kommit åt en dator på hela dagen. Jobb från åtta på morgonen. Slutade fyra och begav mig genast hem till Mollan för att gratta AllanBrallan. Hon blev jätteglad för sin docka hon fick. Dockan fick utan tvekan heta Pippi. Vad är det egentligen med 2-3 åringar och Pippi?

Hade jättetrevlig, som alltid. Molly spelade upp en gammal låt jag gjorde till henne när hon fyllde 20. Haha, min första, enda och sista raplåt! Har ni (o)tur kanske ni får höra den någon gång.



Men nu ska jag inte hålla er på halster längre. Här är den. Blev hyfsat nöjd med den faktiskt. Dock kommer jag i otackt en miljard gånger, men jag var trött och vilse. Snälla ha överseende!

7 kommentarer:

Jessan sa...

Du är så duktig!! Åhh!!

molly sa...

JÄTTE DUKTIG!!! =)

Anonym sa...

Kan inte annat än instämma, Jätte duktig!!

Samatha sa...

tessie är det verkligen du som sjunger?! såv himla duktig. du måste sjunga mycket för mig på jobbet nu:)))

Tessie sa...

Vad glad jag blir! Ni är toppen!

Anonym sa...

Dax för Idol nästa gång. JÄTTE BRA.

Anonym sa...

Åh jag fick tårar i ögonen! Visste väl att du va så bra som ja trodde! Skitfint gumman <3/Karin