fredag 29 oktober 2010

Cover me

Sådär. Då var min röst lika hes som den borde. Har sjungit så stämbanden värker. Men vi lyckades få till en låt. Eller en cover. Tyvärr hann den inte bli färdigmixad, så ni får höra den imorgon. Spännande!

Tog en taxi hem och har slängt på mig myskläderna nu. Ska krypa ner i våran stora säng och kolla på någon film innan jag går och lägger mig. För imorn ska jag upp tidigt. Jobb jobb. Sen blir det kalasmiddag hos Molly, Alice och Ella (Mollys fina döttrar)


Jag kan inte rå för det. Men vad jag än sjunger så gör min hand halva jobbet. (det där lät jättesnuskigt, men det var verkligen inte meningen) Vail-handen. Det är vad det är. Jag KAN inte få till rätt toner om inte handen får hjälpa till.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Väntar med spänning.

Anonym sa...

när kommer covern upp då? taggad till 1000

Tessie sa...

Åh, vad roligt!! Nu är den uppe! :)