lördag 30 oktober 2010

Time and time again

Oh shit. Kom på att man ska ställa om klockan inatt. Tillbaka klockan en timme. Om ni missat det så påminner jag er redan nu! Dock är jag inte hundra på om mobilen ställer om sig själv. Det kan den väl inte göra? Det vore ju inte så optimalt om jag ställer om den nu innan jag går och lägger mig. Så ställer den om sig själv. Då blir det ju två timmar back istället för en.

Ja, jag chansar. Jag ställer om den själv. Så får jag hoppas på det bästa. Jobb tidigt imorn med. Men slutar klockan ett, som tur är. Jag är helt slut så det ska bli skönt med en kort dag! Då ska vi iväg hem till min bror och hans familj på halloween/thanksgiving middag. Mysfaktor hög alltså.

Hoppas ni tyckte om låten. Godnatt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Får oxå alltid ångest över sånt när det är dags att ändra till sommar/vinter tid!