onsdag 27 oktober 2010

ba ba ba bakis

HERR-E-GUD vad jag mådde när jag vaknade imorse. Jag trodde att slutet var nära. Det goda rödvinet som så glatt rann ner i min hals igårkväll tackade för sitt och åkte ur samma väg det kom in direkt när jag kom hem. Vad hände egentligen? Jag skyller på shotsen vi blev bjudna på av servitören. Jag kan inte shots. De är min fiende.

Mådde som ett troll men begav mig iväg till mamma i tron om att jag kunde vila upp mig där. Men icke. Ett besök till farsta var inplanerat så det var bara att bita i det sura äpplet. Trodde jag skulle gå under och lägga mig och tyna bort i något hörn, men jag klarade mig. Hittade två presenter till Alice som fyller 2 år! Ska hem till Molly (Alices fina mamma) på lördag efter jobbet och bli bjuden på födelsedagsmiddag. Hoppas lill(stor)sötisen blir glad för sina paket!


Har precis ätit middag och är mitt uppe i ett tvättrace i tvättstugan. Syns det att det är tvättdag idag? Klänning + pyjamasbyxor = sant ? Ja, det får gå.

Inga kommentarer: