onsdag 25 augusti 2010

Öla?

Det blev snack om att ta en öl efter jobbet idag. Vet inte om jag är hundra procent återhämtad från helgen ännu, men vi får se hur det känns när arbetsdagen är över.

Hittade även den här bilden som är tagen i början av april. Det är inte meningen att ni ska kolla in min helt oplanerade fotomin, utan ölen. Kolla in ölen. Eller iallafall glasen. Där var de inte snåla med vad som betalades för.

Ps. Hur svårt det än kan vara att tro, så saknar jag mitt superblonda hår ibland.

2 kommentarer:

camilla sa...

hej hej
allt bra?
här är vi förkylda..har varit en längre tid..
men det går över..

ha en bra dag
mvh camilla

Tessie sa...

Hej kusin! Jo, allt är bra. Har jobbat på som bara den, den senaste tiden. Så jag har varken haft tid eller lust till att blogga. Men nu blir det ändringar på det!

Åh, stackars er. Ni får ta en riktigt lugn dag tillsammans där ni rår om varandra. Hoppas ni blir friska och pigga snart.

Kramar