onsdag 8 september 2010

Kooom igen nu

Istället för att slösa onödig tid till att förklara varför jag varit så frånvarande på sistone, tycker jag att vi drar ett streck över det. Att ni förlåter mig och så kör vi på som vanligt igen. Okej?

Vaknade klockan 8 imorse, nästan av mig själv. Min lediga dag, och den ska uttnyttjas till max. Har precis slängt i mig frukost och ska bege mig iväg till min plutt på jobbet. Han vet inte om att jag kommer. Jag själv älskar överraskningar, så jag hoppas att han blir glad!

Jag har såklart med mig mobilen, så var beredda på uppdateringar idag. Today is the day!

2 kommentarer:

K sa...

Jag vet att jag är jobbig men du känner ju mig. Jag kan INTE låta bli att vara en besserwisser. Så "beredda". Okej?

Tessie sa...

haha, tack! Jag är själv lite av en ordnazi. Jag var förvirrad och visste inte vad jag gjorde. Är jag förlåten?