tisdag 15 juni 2010

Pirrig

Efter att ha kollat på två matcher hemma hos Steffe begav jag mig hem till mamma, och vi har nu kollat på den tredje. Vet inte riktigt varför egentligen. Brukar inte alls vara intresserad av VM om inte Sverige är med. Men jag kommer på mig själv att skrika högst av alla och tjoa vildast när det blir något mål.

Innan jag kom hit var jag förbi bror min. Var tvungen att skriva ut biljetterna till resan. Hade totalt glömt bort det. Och vi åker ju i övermorgon! wooop! Ska inhandla det allra sista imorgon. Sen är det dags för tvättstuga och packning. När man packar, det är då det börjar pirra i min mage. Åååh, jag längtar!

Nu ska jag och mamsen kolla på en film och ha det mysigt. Puss och godnatt

PS. det har gått flera timmar, men det är ändå ingen av er som reagerat på att det låg en hel kyckling på min tallrik i inlägget nedanför? haha. jaja, då vet jag vad ni tror om mig...

1 kommentar:

Jessan sa...

HAHAH jag gjorde men jag trodde du gjorde middag till Steffe och JP också?

:P


PS. nu bloggar jag.