torsdag 3 juni 2010

Korvas

Efter att jag blev klar med tvätten så stack jag iväg till stan och mötte upp min karl och några vänner. Efter många om och men så bestämde vi oss för att grilla. Korv inhandlades och vi satte oss på gården och satte igång grillen. När den väl var i full gång så ångrade vi oss. Vi ville hellre sitta i parken 150 meter bort men visste inte hur vi skulle komma dit med en brinnande grill. Någon kom då på den briljanta idén om att lägga grillen i en liten ungsplåt! Hur bra som helst! Tillsammans åt vi säkert tjugo korvar. Dock var det någon som själv åt nästan hälften av dem. haha.

Ska krypa ner under täcket nu. Min snutt börjar bli sjuk, så jag måste ta hand om honom. Hoppas ni har haft en trevlig dag ni med!

2 kommentarer:

camilla sa...

hej hej..testar att skriva ett inlägg från min andra data o ser om det funkar..fattar inget ,har försökt lääänge nu..

du vart jättefin i håret.,du passar i den färgen..

ha en trevlig kväll
mvh camilla kusin

Tessie sa...

Tack så mycket, söta kusin!

Hoppas att allt är bra med familjen!