fredag 4 juni 2010

IDIOTJÄVLAR!

ÅÅÅåååååh! Ni vet när allting som kan gå fel, gör det? När allt irriterande som kan hända, händer? Ja, det är en SÅN dag för mig idag. Efter jobbet så går jag och handlar på vivo, möter på en bitter tantjävel. Hon står före mig i kön och jag frågar snällt om hon skulle vilja lägga upp en pinne efter hennes varor, så jag kan börja lasta på mina egna. (jag själv har händerna fulla och kunde därför inte göra det själv.) Hon vänder sig om snabbt och blänger på mig.
"jo, det kanske jag kan göra. men nu är jag UPPTAGEN! ser du inte det?!!" Jag kände att jag ville slänga köttfärsen i huvudet på henne, men jag sansade mig och nickade.

När jag sen kommer till den första hissen så är det jag och två personer till där i. Precis när dörrarna ska stängas så kommer någon jävel och kilar in med foten så dörrarna öppnas igen. Dörrarna börjar sedan stängas igen. Men neeej, ännu en jävel ska in. Dörrarna stängs... nix, ännu fler vill komma in. Jag står nu och kokar av ilska.

Väl uppe vid min port står det en hel familj utanför. Jag börjar kämpa med ena handen i väskan för att hitta mina nycklar. (huset har ingen kod, man måste använda en plupp för att komma in). Jag står och rotar i iallafall 40 sekunder. När jag väl får upp nycklarna tittar en av dom på mig och sätter sin egen plupp så dörren öppnas. "åh, du kanske ville komma in?"
VA?! NEEEJ, JAG TYCKER ATT DET VAR RIKTIGT ROLIGT ATT STÅ HÄR OCH KÄMPA!

JÄVLA IDIOTER!!!!

Inga kommentarer: