lördag 9 januari 2010

Hjälp mig!

Jag blir tokig om jag inte får se mina besökare snart. Jaja, jag vet att det inte är speciellt många om man jämför med många andra. Men ändå. Man får ändå en liten feedback om hur uppskattad bloggen är. (eftersom ni inte är speciellt bra på att kommentera) Så, kan någon snälla hjälpa mig? Jag börjar nämligen tro att jag har gjort något fel. När jag söker på min blogg på bloggtoppen så kommer detta meddelande upp:
mySQL WARNING!
DB Error : mySQL Error on Query : SELECT DISTINCT ip FROM big_iplog WHERE bloggid = 54591 LIMIT 0 , 25000
More Information:

Mysql Error : Incorrect file format 'big_iplog'
Mysql Error no # : 130
Date : January 9, 2010, 3:02 pm
Referer: http://www.bloggtoppen.se/index.php?do=search
Script: /blogg/54591/


Är det någon därute som kan hjälpa mig att få bukt på detta?

Inga kommentarer: