söndag 10 januari 2010

Down down

Jag kan med glädje meddela att den första veckan på dieten har gått riktigt bra. Jag har kunnat äta det mesta och har inte varit hungrig alls. Detta har resulterat i att jag tappat 2 kg, denna första vecka! Och jag tänker absolut inte sluta där. Nästa vecka jag ska försöka pressa in lite träning och förväntar mig då ett ännu bättre resultat! Hurra!
Nu doftar det gott ifrån köket. Min man lagar till en nudelsoppa åt oss. laters...

Jag antar att ni har iallafall minst tre frågor om bilden.
-Ja, det är såhär jag har gått klädd hela helgen. Mina nya pyjamasbyxor. De mysigaste ever.

-Och nej, vi bor alldeles för högt upp för att någon ska kunna titta in genom fönstret och se mig stå där.

-Jo, jag spänner mig faktiskt på riktigt. (det där med muskler får vi fokusera på en annan gång)

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej, grattis snygging! B.

Tessie sa...

yaaaay! :) När jag ställde mig på vågen och såg resultatet blev jag så himla sporrad att fortsätta!