tisdag 17 november 2009

JULKORT

Förra året skickade jag och JP minst 10 julkort till vänner och familj. Jag tycker att det är en mysig känsla med ett julkort, och att skicka egna tillsammans med en pojkvän ger en minst 5 vuxenpoäng. Tänkte att då vi bodde i våran första egna lägenhet tillsammans så skulle vi få massor med söta julhälsningar från våra nära och kära.

Kan ni gissa hur många vi fick? NOLL! (okej, fick höra i efterhand att min mamma hade skickat ett, men det kom aldrig fram. Jag vet själv hur många julkort som "råkade" komma bort när jag jobbade som brevbärare)

Jag blev oerhört besviken och morrade åt alla som vi hade skickat till. Så, för att inte göra mig arg denna jul så är det bäst om ni skickar oss en julhälsning! Jag påminner er redan nu!

2 kommentarer:

molly sa...

Sorry vännen, jag kommer inte skicka några julkort i år heller.. hehe det e helt enkelt för vuxet för min del. Kanske sen när jag kommer upp i din ålder.. :P
puss

Tessie sa...

Min ålder? vänta lite nu... du flyttade ihop med din pojkvän innan mig. Ni skaffade erat första BARN ihop- ni väntar nu erat andra barn tillsammans. Jag tror du har vuxenpoäng så det räcker och blir över! SKICKA ETT JULKORT TILL MIG!