torsdag 13 januari 2011

Surprise!

Vaknade av att magen mår bra igen, tjuhu! Ska klä på mig lite kläder och överraska Anna på jobbet för en lunch. Eller näe, nu ljög jag. Det är ingen överraskning, vi bestämde det över telefon för någon dag sedan. Men tanken var att det skulle bli en överraskning, och då också för flera dagar sen. Men när jag tänkte efter så var jag inte helt säker om det var Täby eller Skärholmen hon jobbade i. Och jag har ingen vidare lust att chansa när marginalerna är så pass stora.

Så jag struntade i överraskningsmomentet och ringde och bokade en tid med henne istället.
-"Vad överraskad jag blir att du ringer till jobbet!" haha, om hon bara visste...



Ja, någon som varit ute än? Har min beställning om sol, plusgrader och slaskfria gator kommit än?

Inga kommentarer: