torsdag 13 januari 2011

Grådassigt

Var som sagt och lunchade med Anna idag. I Täby... hur långt bort är inte det? Såfort jag satte min fot på roslagsbanan så kändes det som att jag skulle iväg till landet en solig sommardag. Inte för att jag själv har något landställe, men har kompisar som har, och då åker man just roslagsbanan. Och soligt var det ju inte heller idag. Snarare gråmulet. Men det var helt klart värt resan dit, för Anna min stjärna, gör alla dagar stunder till solstrålar.

Ska straxt sätta igång med middagen, så den är klar när min karl kommer hem. Sicken hemmafru jag är! Det här med att jag egentligen bara ska värma upp maten från igår, är väl inte riktigt det viktiga i den här frågan...

4 kommentarer:

Jessan sa...

Att värma upp är också att laga mat! MVH mästerkocken Jessan

Tessie sa...

Haha, vad skönt med en sån uppbackning!

Har du smakat på våra ljuvliga cupcakes än?

Jessan sa...

Jaaa1 Jag och Alexandra åt en igår!! Hon blev ju helt kär! Har du?

Tessie sa...

Näe... tänkte ta med dom till jobbet imorn. Det räckte att baka dom, och att se på dom en stund. Någon annan kan få äta dom :)