söndag 9 januari 2011

Kycklingklister

Äääääntligen ledig! Har jobbat hela veckan och nu är jag äntligen ledig. Iallafall imorgon. Btw, så trivs jag jättebra på nya jobbet. Mina arbetskollegor är supergulliga och jag har jätteroligt med dom, så tider bara flyger iväg! Men det är klart att det är skönt att vara ledig. Imorgon har jag bokat in hela dagen med mamma. Det ska bli så mysigt!

Eftersom JP fortfarande är sjuk, stackarn, så var det jag som skulle laga middag idag, (stackars honom igen) Jag köpte hem ett kilo färska kycklingbröstfileér och tänkte trolla. Det blev kycklingbitar i sötsur sås med bulgur. Det såg ut som värsta festmåltiden, men det smakade inte alls som en. Jag vet inte om det var jag (troligen) eller kycklingen som var dålig. Men den smakade ungefär som skoklister. Jaja. Vi åt oss mätta på bulgur och sås.



Sitter och väntar på att Sex and the city ska bli klar... det var så länge sen jag såg den. Och vad har vi lärt oss att man gör när man väntar på något? Man leker lite med webcameeeeeeeen!






Puss då!

2 kommentarer:

Jessan sa...

Haha love it! Ljuvligt att du anammar den naturliga posetrenden!

Tessie sa...

Jag håller med! Det här med att överdriva sina poser är sååå 1999...