torsdag 6 januari 2011

Kan inte orka med allt

Jag tror att jag är den enda människan i världen som inte gick ut idag. Jag har varit så taggad hela dagen, ledig imorn, såklart vi ska gå ut. Men när jag klev ut från jobbet straxt efter 23 så kände jag att tagget försvann. Ögonlocken kändes som bly och gäspningarna avlöste varandra. Jag kom ju hem sent sent sent igår och gick upp med tuppen imorse för att hämta Emma. Skyndade oss iväg till globen där mamma och Benke väntade. Kolla på den fantastiska showen. Sen hem för att slappna av i något mindre än en timme, sen iväg till jobbet. Slutade 23... En människa kan inte orka med hur mycket som helst!

Mötte hursomhelst upp gänget en supersnabbis, mest för att hälsa Kim och Lisa-li välkomna hem, sen tackade jag för mig. (Vilken tur att vi bor 20 sekunder ifrån varandra och att vandringen hem var kortare än 2 bloss)


Ligger i sängen med datorn på magen och överväger om jag ska gå och ta en cigg innan jag sätter på filmen jag bestämt mig för, eller inte. Jag vet inte om jag törs. Antingen så är det fest i trappen, eller så är det ett par som står och skriker på varandra. För oväsen är det iallafall. Fan, då måste man ju kamma till sig lite och sätta på sig kläder. Jag som inte vill lämna min underbara morgonrock för allt i världen. Hm, kanske för en cigg då.

Hoppas ni alla människor som lyckades hålla tröttheten borta och är ute denna roliga kväll, får just det. En roligt kväll! Puss då

Inga kommentarer: