måndag 17 januari 2011

Feed me

Vi alla vet ju att jag inte är så värst duktig i köket. Men jag är inte så ledsen för det, som man kan tro. Jag menar, jag har en karl som lagar extremt god mat. Sen är det ju inte så att jag är totalt värdelös, jag kan få till de flesta rätterna. Och de smakar oftast helt okej, ibland tillochmed ljuvligt. Sen händer det att jag bränner det mesta i kastrullen, eller kryddar med socker istället för salt. Då är det skönt att veta att folk kan vara liiiite sämre än dig själv...

Hade en liten facebookchat med Jessans bedårande lillasyster tidigare ikväll:



Puss, älskling!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad de som man lagar i Tacos jessan?? Man stenar köttfärs de einte o laga mat eller??/ kocken

Tessie sa...

Jag är ledsen, men jag förstår inte vad du skriver, kocken.

Jag har läst meningarna om och om igen, men jag förstår inte...

"vad de som man" - va?

Jessan sa...

HAHAHHAHA jag dör!
Snor denna till min blogg nu okej??

Anonym sa...

Förlåt massa stavfel! Vad e det man lagar i Tacos e första frågan? Sen man steker ju bara köttfärs e det att laga mat? Puss kocken