fredag 7 januari 2011

Att tvätta eller inte tvätta...

Jag kom på en till anledning till varför man hatar vintern. Det är säkert bara jag, men jag tappar lätt motivationen till att piffa till mig på vintern. Visst, det kan vara jättekul med mysiga halsdukar och söta vinterskor. Men så kul är det faktiskt inte. Jag har gått i ide jag. Jag är så oroligt trött på det är vädret att jag glömt bort att tvätta håret på vad som känns flera veckor. Nu är det inte riktigt veckor vi talar om, inte heller värst många dagar. Men det är så det verkar. Tror ni mig inte? Näe. Då får ni några bilder som bevisar att jag är en sanningens man. (öh?)


Bild nummer ett visar klart och tydligt att tovorna i min kaluffs inte är att leka med.

Bild nummer två visar, förutom ett avslappnat ansikte, att när man trar fingrarna genom håret åt sidan, så fastnar det där.
Och slutligen, på bild nummer tre kan vi konstatera att fetare lugg än såhär. Näe, det blir det inte.


2 kommentarer:

moa-lee sa...

haha ja är exakt likadan! u are not alone gumman

Tessie sa...

haha, skönt att höra!