måndag 29 november 2010

SKITIKEA

Tillåt mig att explodera av ilska!! Jävla skit IKEA-helvete! Vi började skruva ihop byrån vid 8-tiden och blev klara för någon stund sen. Det är inte så att vi är korkade och inte fattar hur man gör, det är den jävla byrån som är idiotisk. Efter många om och men så är den klar. Så vi ställer den på rätt plats och ser att den är lika stabil som en full fjortis i högklackat. Den är helt sne och vajar fram och tillbaka.

Jag blir galen! Var så nära på att slita av tussar från håret och börja grina. Jag orkar inte.


Så nu ber jag er. Finns det någon tapper själ som råkar vara expert på IKEA-skitmöbler som kan hjälpa oss med det här innan jag slänger ut den genom fönstret?!

5 kommentarer:

Anonym sa...

jag bruka inte ha några problem med att bygga ihop dem, men vet inte, kan vara svår att fixa en som är redan ihop byggd. har ni provat att dra åt alla skruvarna och sånt?

Tessie sa...

Ja, vi har skruvat allt till max. Jag tror att vi fick fel små trä "spikar". De var alldeles för korta.

Du kan väl kanske titta på den? Ring mig!

Anonym sa...

men allt står ju där tessie...går ju inte att misslyckas :P / Kim

Tessie sa...

Okej, om du säger så. Kom hem till oss så får du kolla på den!

Anonym sa...

Haha okej. Kan kolla på lördag :p /kim