tisdag 30 november 2010

Sjukstuga

Nu är det JPs tur att bli sjuk. Stackarn. Och eftersom han har tagit hand om mig hela veckan så är det inte mer än rätt om jag tar hand om honom nu. Det är rena rama sjukstugan här. Han nyser hela tiden och jag hostar som en tok. Förhoppningsvis blir det bättre snart. Sprang ner (nej, det gjorde jag inte, jag gick) till Ica nere på hörnet och köpte allt som har med goda bakterier och c-vitaminer att göra. Sen köpte jag tacos till middag. Det är bara tisdag, men det är klart man kan få mysa till det lite iallafall.

Nu ska vi krypa ner under täcket båda två, äta apelsiner och cashewnötter medans vi plöjer igenom några avsnitt av The walking dead. En ny serie som vi har börjat följa. Den är rätt läskig, men det kan vara mysigt att bli lite rädd om man har sin fina pojkvän bredvid sig.

1 kommentar:

Jessan sa...

Bara ni är friska till på lördaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag!!!!!!!