måndag 29 november 2010

På rätt väg?

Vaknar av att jag inte tokhostar, för en gångs skull. Har ju haft en otroligt jobbig och långdragen förkylning i över en vecka nu och det verkar som att hostan börja ge med sig. Men visst, den är kvar. I allra högsta grad. Men den är inte lika hemsk som tidigare. Det går mot ljusare tider!

På tal om ljus. Hur vacker är inte vintern ändå, en dag som denna. Ingen orkan med iskalla vindar. Utan snön ligger lugnt och fint nere på marken. Och solen gör sitt bästa för att få snön att glittra. Vackert!



Fick ju hem alla grejerna från IKEA igår, med bud. Men vi båda var så slut att ingen av oss orkade bygga ihop något. Det får vara mitt projekt idag. Men allra först ska jag fixa våra garderober. Eftersom vi glömde ta med oss alla galgar från lägenheten så har vi haft alla våra kläder i resväskor. Inte så smidigt. Innan vi flyttade så rensade vi ju båda våra garderober. Slängde flera svarta sopsäckar. (ja jag vet, mycket bättre att ge bort kläderna till välgörenhet. men nu hann vi inte) Jag hoppas att vi gjorde ett bra jobb. För jag orkar inte fixa garderoben hela dagen. Tänkte att jag skulle hinna med en liten julklappshandling också. woop wop

Inga kommentarer: