söndag 24 oktober 2010

Prov

Jaha, prov igår då. Blev väldigt förvånad måste jag säga. På de två delprov som jag trodde skulle vara min största utmaning (matten och tabeller) så gick det ganska så hyfsat. Men där jag trodde att jag kunde hämta hem massa med lätta poäng (ordförståelsen) failade jag så totalt att jag skäms. Jag måste på riktigt börja läsa mer böcker. 20 stycken böcker ska jag ha läst tills nästa provtillfälle. Jag menar det. Är ni med och piskar? Vi gör såhär, efter varje bok jag läst så skriver jag det här. Så skriver jag titel på boken så ni får godkänna om det var en okej bok eller inte att räkna till mina tjugo. Ja, så gör vi!

Eller tjugo.. är det att ta i? Ska vi säga tio? Och då får jag inte räkna med Blondinbellas bok (som jag förövrigt älskade, den måste ni läsa!) ja, det låter som en plan. Ska genast hugga in i mitt senaste fynd. Men först middag. Har ingenting hemma så jag/vi får gå ner på Ica och handla. Jobbigt. Regnar det fortfarande ute?

Inga kommentarer: