fredag 22 oktober 2010

Proppis

Middagen var över alla förväntningar. Gud så gott, det här ska vi äta oftare! Hann dock knappt svälja sista tuggan innan jag började duka fram fredagsmyset. Ostbågar och naturgodis. Vilken härlig kombination. Är så mätt att jag håller på och spricker nu. Men det var det värt.



Tänkte sätta på någon film och sen är det dags för sängen. Upp tidigt imorgon och göra mitt allra bästa på högskoleprovet. Jag känner pressen, jag måste skriva bra om jag ska ha någon chans att komma in på högskolan till nästa höst. Men om jag failar totalt kan jag väl skriva det igen i vår och komplettera det till min sökning? Någon som är mer insatt och vet säkert? Ja, hursomhelst vill jag chocka världen (och framförallt mig själv) med att skriva ett riktigt bra prov. Så, önska mig lycka till!

Inga kommentarer: