torsdag 1 juli 2010

Ursäkta mig

Jag måste be om ursäkt för väldigt dåligt uppdaterande och ett lamt engagemang i mina inlägg den senaste tiden. Men jag har precis börjat på ett nytt jobb och försöker komma in i det. Mycket som ska läras och mycket att ta in. Så när jag kommer hem på kvällen så är jag så slut i hjärnan att jag inte finner någon energi till att skriva inlägg. Men det ska bli bättring på det. Idag frågade en tjej på jobbet (som jobbat flera månader längre än mig) flera gånger om min hjälp. Så jag känner mig duktig! Imorrn är jag redo att börja blogga bra igen. Är ni med mig?

På vägen hem från jobbet idag höll jag på att somna när jag väntade på tåget. DÅ är det illa.

Men när jag kom hem fick jag en energipuff då min älskling hade lagat god kyckling till middag. Den åts på balkongen i solnedgången. Mys!

Sååå... Om jag lovar att uppdatera er så mycket jag bara kan, så kan väl ni skicka in en kommentar eller två. Det blir så mycket roligare då. Se, en win win situation! ... imorgon kör vi!

1 kommentar:

Jessan sa...

JAg tycker du varit jätteduktig med ditt bloggande!! PUSS