tisdag 20 juli 2010

Chicken

Har ni sett min nya banner? Det är Jessan som gjort den! Visst är den söt? Dock har jag lite invändningar och vill ha den lite annorlunda, men hon är grym så det fixar hon!

Jag tror jag har ändrat uppfattning om hur gott kyckling är. På jobbet så skulle jag fixa rent kycklingrummet för första gången själv. Det var stressigt och istället för att fråga den ansvarige om hjälp hela tiden så tog jag lite egna beslut, vilket kanske inte var så bra, såhär i efterhand. Istället för att hälla ner resterna av fettet (uuäääh) i stora bunkar så hällde jag ner det rakt i vasken. Inte så bra som man kan tro. Det blir stopp och jag får panik. Stackars min kollega som fick fixa till det. Den där lukten kommer jag nog ha kvar i min näsa i flera dagar framåt. Fy!

När jag väl kom hem och skulle äta av den nygrillade kycklingen så kom tanken tillbaka på det hemska innehållet i vasken. Det smakade inte riktigt lika gott den här gången.

Inga kommentarer: