söndag 23 maj 2010

Hejja smoothie

När min karl skulle iväg och handla mat tidigare idag så frågade han om han skulle köpa med sig något gott till filmen. Men jag tackade snällt nej. Var inte sugen på någonting och kände att det inte behövdes något. Men någon timme efter att han kommit hem fick jag ett sjukt sug efter chips. Chips i alla dess former. Jag ville ha grill, sourcream, lantchips. Åh. Jag var så otroligt nära på att trotsa den hemska stormen ute och springa ner och köpa allt. Sen tänkte jag efter en stund. Jag har ju faktiskt alla ingredienser till en riktigt god smoothie hemma. Så det blev det istället. Mycket god. Och Mycket nyttigare.

Så nu sitter jag här. Jag har mättat mitt begär och känner inte alls för att äta chips nu. Den här härliga fruktdrinken innehåller:

2 dl vatten

1 dl proteinpulver

1 näve björnbär

och 1 banan

mixa ihop allt med en mixer och voila! Gott gotti gott gott!

Inga kommentarer: