måndag 24 maj 2010

Helvete

När man vaknar av att solen skiner in i rummet så brukar resten av dagen fortsätta i samma glada anda. Men inte idag. Inte för mig.

Jag har fixat håret i säkert tre timmar nu. Men jag blir aldrig nöjd. Har the worst bad hairday ever och hela jag känner mig ful. Jag hatar sånna här dagar. Allt bara går fel. Bara för att man råkar vakna upp ful en dag. Tanken är inte långt borta att göra en Britney. Raka av allt. Och sen slåss med ett paraply. Ja, jag kanske ska göra det.

3 kommentarer:

Köksmästaren sa...

Om du nu ska raka av allt hår så tycker jag du ska köra en tuppkam det e ju as ballt •NOT• kram köksmästarn

Anonym sa...

tror inte att du kan vakna upp ful någonsin, jag tycker att du alltid är jävla snygg, så att innan vi träffas känner jag press att piffa till mig själv så mycket det bara går så att du inte överglänser mig allt för mycket! Kram

Tessie sa...

Hemskt trevligt, men jag har inte rakat av håret. Jag gick och tränade och kände mig genast mycket bättre.

Vilken fin kommentar jag fick av dig, anonym, jag blev glad i hela kroppen av att läsa ditt inlägg! Tack för att du gjorde min dag!