lördag 20 mars 2010

Antiklimax

Åh, jag som var så taggad!

Gårdagen var helt underbar. Vi skrattade så vi fick ont i magen och dansade (dock var det imorse) som tokar. Kom på att vi måste fortsätta detta förträffliga sällskap. Så vi beslöt oss för att ta en spontankryssning! Tjohoo, alla är skitladdade men något händer. Suget rann av Moa-lee och där stod vi, Linnea och jag. Pumpade till tusen. Besvikelsen var ett faktum. Ringer runt och letar potentiella partypinglor, men utan framgång.

När jag sen ska in och boka biljetter till bara oss två så har dom utgått. Jahapp, ingen kryssning alls. Men självklart dog inte våran glöd där. Tanken går: "Vi beger oss ut i stockholmsnatten såklart." Efter någon timme får jag ett ohyggligt tråkigt sms av Linnea, som även hon slänger in handduken. Nooo!

Så här sitter jag. Laddad till tusen, men inga partypinglor vid min sida. Ska genast ta tag i detta ärende efter att vi har ätit. morr.

Inga kommentarer: