lördag 27 februari 2010

Helknasigt

Åååh! Jag hade en helknasig dag igår! Crazy!

Dagen började med att jag fick tre söta rosor av världens bästa kille, nämligen min. Att jag fick frukost på sängen också var väl inget nytt det heller? Blev uppassad hela dagen med både massage, lunch och mys.



Sen mötte jag upp Moa-lee och åt en god middag inne i stan. Vet inte riktigt hur och varför men vi behövde inte betala nånting alls. För varken mat eller dryck. Bandet som spelade på restaurangen kom tillochmed fram och dedikerade en låt till oss. Superkul! Jag ville dra vidare men Moa-lee tyckte att det här bandet var så häftigt att hon bestämde sig för att försöka bli medlem i det. Jag önskade henne lycka till och ryckte på axlarna och gick..



Så jag gick och mötte upp Anna på ett glas... eller två? Ja, som ni ser så var hon långt framför mig in i dimman. Det här går ju inte? Efter att ha försökt komma ikapp henne utan någon som helst chans ger jag upp. Jag vill dansa, men det vill inte Anna. Så jag lämnar henne där med hennes glas.



Då är det dags att träffa Jessan. Viiindags! Men först började vi med det vi alltid gör när vi ses. Tränar på att puta med läpparna. Efter att ha gjort det i femton minuter känner jag att jag verkligen vill dansa. Men det vill inte Jessan. Nej. Hon vill fortsätta posera. Så jag vinkar av henne...



Är nu påväg och möta Linnea när jag plötsligt ser Molly mitt i vimlet! Jag gnuggar mina ögon. Men tamejfan, det ÄR Molly! Hon berättar att hon minnsan är danssugen! Wohoo! Sen kom Linnea också, som även hon var sugen på att shakea, yaaay! Äntligen, som jag har längtat!



Dock slutade det med att det bara var dom som dansade och jag blev full som en kastrull och försökte flirta till mig en öl av min mans vän Oscar. Han tyckte att jag inte behövde något mer, så jag blev utan.

Japp, det var min gårkväll det!













...eller så är jag så less på denna förjävla sjukdom som vägrar lämna min kropp att jag bara ljuger. Ljuger om allt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha du e för rolig gumman:)
kram moa-lee

molly sa...

Hahaha va roligt, jag typ hmm nu måste hon vart full för jag var ju inte med:D