tisdag 12 januari 2010

Barnadiset

Har precis kommit hem. Jag har spenderat min eftermiddag tillsammans med Molly och Alice på Barnadiset. Dock får detta barnadis inte så högt betyg som man kunde tro. Maten (alltså Mollys mat som skulle vara en skagenmacka) visade sig vara ett helt paket med skagen och lite bröd.
Sen var det svinkallt. Stora fläktar i taket snurrade på för fullt och till en början satt vi mest och hackade tänder. Det var innan vi hade hittat hoppborgen! Efter en del hoppande så kände vi oss varma och flåset var igång. Dock blev vi båda yra i bollen av allt hoppande. Men det blir väl såhär, på gamla dar..

Här sitter Alice och myser i bollhavet tillsammans med mamma.

Här har vi den ena hoppborgen. Det var den högra som vi hoppade i som tokar.

Till sist en liten åktur med mamsen.

Eftersom det dröjer till på fredag tills jag kan köpa mitt nya gymkort så beslöt jag mig för att gå hem. Det enda jag var lite nervös över var om jag skulle frysa fast på vägen. Men icke. Såfort jag fick upp tempot så kände jag hur värmen gick enda ut i fingertopparna.

3 kommentarer:

molly sa...

haha en tjockis på en cykel!



Men du, varför la du inte in bilderna som är tagna 'in action' när vi studsar?? :D

Tack för en rolig dag vännen min!
Puss

Tessie sa...

haha, för att man inte ser vad de föreställer alls. min kamera är ju så dålig på "in action-bilder" så du får nöja dig med de som hade någorlunda skärpa! :D

Tack själv stumpan! Är så nyfiken på vad det är för liten krabat i din mage!

molly sa...

Haha jag är också VÄLDIGT nyfiken! =)