tisdag 1 december 2009

Trött

Det senaste halvåret så har jag ställt min klocka på en tid ca 2timmar innan jag ska vakna. Så snoozar jag en gång i timmen tills det är dags att gå upp. Min man förstår inte alls vitsen med det. Men jag tycker att det är skönt när det ringer första gången för då vet jag att jag får sova i 2 timmar till. Ibland är jag aptrött och orkar inte ens gå upp den tredjegången klockar ringer. Det händer lite oftare nu förtiden... Vet inte riktigt vad jag vill ha ut med det här inlägget egentligen. Mest bara att jag är supertrött idag. Mina påsar under ögonen är värre än nånsin.

Men eftersom det är min lediga dag idag så vill jag inte sova bort den. Ska ut och träffa solen. Ah, försöka iallafall. Behöver lite solstrålar på mig innan jag ska ta hand om det sista i julklappsshoppingen del 1.

När jag inte håller på och snoozar i timmar så håller jag på med sånna här fantastiska kompisgester!

Inga kommentarer: