torsdag 12 november 2009

Tvåårsdag

Igår jobbade jag från öppning till stängning och när jag kom hem så var jag så trött att det blev marchpannkaka i säng. Så därför får jag berätta om dagen innan, nu.

Min supergulliga pojkvän möter upp mig på jobbet. Sen beger vi oss till en thailändsk restaurang på St: Eriksplan. Vi båda va jättehungriga så vi högg in på buffén direkt. Vi njöt av supergod mat och gott vin. Sittplatserna kändes mer som sängar så jag vilade lite.

När vi var mätta och belåtna så beslöt vi oss för att fortsätta kvällen med att slå varandra i biljard! JAG VANN (okejrå, jag var väldigt nära flera gånger) Efter att jag, efter lite för mycket öl och vin börjar slå på fel klot, känner vi att det är dags att ta oss hem.
Efter att vi överröst varandra med fina ord och pussar så måste jag säga att det var en perfekt tvåårsdag.

Inga kommentarer: