torsdag 5 november 2009

muu

Vad har jag gjort idag då? Jo, jag började min dag med att sova. Sen kollade jag lite grann på filmen Vad kvinnor vill ha, sen sov jag lite till. Sen kände jag mig lite bättre, så jag ställde mig upp, i tron om att jag skulle kunna städa lite. Det gick sådär. Både armar och ben känns som spagetti och jag känner mig helt slut efter att ha hämtat ett glas vatten i köket. Lägger mig i sängen igen. Har legat där hela dagen, och jag känner att jag börjar på liggsår.

Ena sekunden känns hela min kropp som en isbit, den andra sekunden så svettas jag ihjäl. Men jag är okej. Mina tankar går till världens bästa pojkvän som slitit i detta hemska väder idag. Nu är han påväg hem och ska laga enchiladas till mig. Ska försöka städa undan lite här hemma innan han kommer. Så mycket min gelékropp klarar av, villsäga.

Inga kommentarer: