fredag 6 november 2009

Madicken

Vaknade av att min mobil ringde hysteriskt. Yrvaken försöker jag se vad det står för nummer. Hinner dock inte svara. Jag har inte kvar så många nummer på min mobil, då alla försvann när jag köpte en ny. Så jag reflekterade inte så mycket över att jag inte hade detta nummer. Innan jag ringde upp för att fråga vem det var så kollade jag upp numret på eniro. Numret gick till en Göran Graffman. Vem är det? tänker jag och googlar namnet. Nä, men då är det tydligen en filmregissör som bland annat har gjort Madicken. HJÄLP! Vad vill en regissör mig en tidig fredagsmorgon?

Jag har inte vågat ringa upp. Vill han ha med mig i någon film får han ringa upp igen.

Chansen att han har ringt fel, och märkte det när han kom till min telefonsvarare, finns ju fortfarande..

Inga kommentarer: