måndag 2 november 2009

Man vs Wild

Var bjuden på en lite försenad Halloweenmiddag ikväll hos min bror. Dock blev det inställt och fast det skulle vara roligt att träffa dem så kändes det rätt skönt. Känner mig inte alls okej. Har en läskig huvudvärk och känner mig snurrig. Så jag mötte upp JP efter jobbet, så köpte vi med oss Mcdonalds och chips med dipp.

Tänkte kolla det senaste avsnittet av Desperate Housewives, som jag missade då jag var ute på rabalder med Anna förra veckan. Men sidan funkar inte, och jag känner inte för att kolla på kanalfem/play. Vill krypa ner i sängen. Får försöka lite till.

Men vill den inte funka så får det bli lite mer Bear Grylls! Ni vet, Man vs Wild, som går på discovery? Nä, vi kanske är ensamna om att älska denna man. Han överlever allt! Han blir nersläppt från en helikopter i antingen en djungel eller en öken. Sen ska han klara sig till civilisationen bäst han kan. Senaste avsnittet hittar han en enorm groda. Han nockar denna groda mot väggen och biter av huvudet för att få något att äta! Han är så rå. Men han är kul!

Inga kommentarer: