onsdag 21 oktober 2009

Snart är det Halloween

Jag håller på och funderar på vad jag ska klä ut mig till på Halloween. Det är ju faktiskt inte alls långt kvar nu. Jag har noll inspiration och det känns som att jag har varit allt redan. Sjuksköterska, Ängel, Djävul, Playboybrud och Cat von D. Det är några av de senaste figurerna jag försökt gestalta de senaste åren.

Halloweenfest i tornet 08
Maskerad hos oss feb 09

Maskerad hos Linnea juni 09


Halloweenfest hos Henke 07

Halloweenfest hos min bror 07

Jag var inne på buttericks härom veckan och försökte hitta något bra. Den enda dräkten jag fastnade för var den silvriga paljettklänningen som Charlotte Pirelli hade på sig på melodifestivalen när hon sjöng hero. Hur kul skulle inte den va. Men prislappen låg på över 700:- tror jag, och då är det bara lån för en kväll. Känns kanske liite too much att betala för något man inte ens får ha kvar. Jag får tänka om.

Inga kommentarer: