tisdag 20 oktober 2009

Matmatmat

Eftersom det blev kvar pizza från igår så åt jag det till en tidig middag idag. Vilket gjorde att jag inte alls var sugen på någon brakmiddag nu. Så jag gjorde mig ett par knäckemackor med kalkon, ost och paprika. Sen en kopp med fruit-te till. Känns som den här dagen har gått i matens täcken men det kan lätt bli så då jag inte får äta något efter min lunch imorgon. Ska till läkaren igen och ska ännu en gång bli sövd. Så efter en lätt lunch imorgon så får jag inte äta någonting tills efter tvåtiden dagen efter. Kanske därför jag vill äta allting idag.
-
Förutom att dreggla över mat så har jag snurrat runt i både högdalens centrum och globen shopping och plockat ihop en fin present till lilla Alice som fyller ett år på måndag! Tänk vad tiden går fort. Jag minns det som igår när jag åkte iväg till södersjukhuset efter jag slutat jobbet. Med pirr i magen och lyckotårarna nära till hands. Möttes av en helt färdig-Molly och en underbar flicka som jag genast blev förälskad i. Jag vågade inte hålla henne då. Hon var så liten. Hon var så vacker! Nu fyller lillskrollan ett helt år, och då ska man givetvis få fina paket!
-
Efter en väldigt mysig eftermiddag med min älskade så ska jag nu krypa ner i sängen och zappa på tvn och börja ladda inför Desperate! PUSS


PS. jag har inte orkat färga håret än. gör det imorn.. jag menar, det här med att få saker och ting gjorda på direkten är inte riktigt mitt element.

Inga kommentarer: