fredag 25 september 2009

Otextad

Tänkte kolla vilka tider Final destination går på idag. Gick in och kollade på sf.se och fick se att filmen tydligen var otextad. Inte för att jag inte hänger med utan text, men jag gillar att ha text. Är det något jag missar så kan man alltid läsa vad dom sa istället för att fråga den jag sitter bredvid, och därmed störa hela salongen. Känner att detta är dagens i-landsproblem och ska ta mig en funderare på om vi kanske ska se en annan film. Jag vill ju faktiskt se Flickan som lekte med elden, också.

Ja, vi kan väl börja med en dusch, så får vi se om jag kan tänka klarare då.

1 kommentar:

Jessan sa...

Det är ju för att den är 3D Tessiiiiiiiiiiiie....

Se den ändå, det är finaldestination, storyn är såhär: folk kommer bli dödade på kreativa sätt.

Puss