fredag 25 september 2009

Biotajm

Filmen var faktiskt över alla förväntningar! 3D glasögonen var inte bara läskigt fula, ena glaset var helt suddigt då jag dumt nog hade råkat ta på glaset med mina saltiga popcornfingrar, men dom fungerade superbra! Har bara dåliga erfarenheter av sånna 3D glajjor så jag trodde inte det skulle bli så mycket skillnad. Herregud, säger jag bara! Jag var nära att sträcka ut handen och ta flera saker som tycktes vara precis framför mig. Det gjorde jag inte. Något jag däremot gjorde var att få en halv hjärtattack då det kom en enorm jävla ormjävel mot mig i världens fart. Det kändes som den var en ögonfranslängd ifrån mig, så jag slängde mitt ansikte mot älskling och sökte skydd! Uuuääh! Meeen, om ni får chansen så måste ni se denna film! Även du Jessica, den var verkligen bra!

Inga kommentarer: