torsdag 10 september 2009

läkaren

Jag vaknade av ett jättefint sms av min karl som önskade mig en bra dag. Vi firar 22 månader idag! Så jag började le och kände att det här var en bra start på dagen.. tills jag kom på att jag ska till läkarn idag. Usch vad jag är nervös! Ska ju (äntligen) få göra gastroskopin idag. Man fick välja om man ville göra det helt naturell eller om man ville bli sövd. Först tänkte jag att "äh, det här klarar jag naturell". Men vid senare eftertanke och snack med mamma så ändrade jag mig ganska snart. Kan man bli sövd är det klart som tusan att man väljer det!

Min snälla mamma ska följa med och hålla mig i handen. Jag ska möta upp henne om någon timme och se på när hon äter lunch... jag själv får ju inte äta 6 timmar innan ingreppet. Hon får ta en macka eller korvmedbröd i farten, för jag vill kolla på höstkläder innan vi ska till läkarn.

Önska mig lycka till nu.

Inga kommentarer: