måndag 24 augusti 2009

Packa packa

Jag trodde ju att vi skulle göra den läskiga gastroskopin redan idag men jag hade fel. Vi bokade en tid till efter vi kommit hem. Skönt att det inte blev av idag, för jag var nog inte riktigt berädd än.

Massagen var helt underbar! Jag höll på att somna flera gånger och vid ett tillfälle tror jag att jag började dreggla lite. haha. helt ljuvlig! Skulle vilja göra det en gång i månan i fortsättningen. Man blir en helt annan människa. När jag gick därifrån och ringde JP så kändes det som att jag pratade i slowmotion.. jag var så avslappnad!

Nu har vi ätit middag och jag har börjat packa lite. Imorgon bitti åker vi nämligen till Mallorca!! Det ska bli så otroligt skönt. Jag prickade tillochmed in att vara borta då det är inventering på jobbet. Det var ju lite synd.. (inte för mig kanske)



Nu ska vi kolla klart på silverfang, sen blir det nog till att sova så vi orkar kliva upp till planet imorgon!
ADIOS!

Inga kommentarer: