måndag 24 augusti 2009

Frukost-tajm

Kan ju börja med att berätta att filmen inte funkade igår. Så jag var tvungen att se den på datorn, med hörlurar. Inte riktigt samma feeling. Har en liten bit kvar att se. Får fortsätta med det idag!

Tänkte skrapa ihop lite frukost till mig och min man nu. Sen ska jag iväg på helkroppsmassage! Jaa! I 75-minuter dessutom! (taaack så mycket; Molly, Linnea och Moa-lee) Sen när jag är totalt knådad och fin så beger vi oss till Ringen, där jackan jag ska få ska finnas. Håller tummarna på att den inte tagit slut. Ska även köpa klänningen som jag fick presentkort till från tjejerna på jobbet!
-
Efter det ska jag iväg på ett läskigt besök till läkarn som ska kolla ner i min stackars hals med en slang/kamera.. jag är rädd! Tur att min älskling följer med och håller mig i handen!
-

Efter en "anonym" kommentar så ska jag självklart ge er en bild på mina tre prinsessor. ENJOY!

3 kommentarer:

Irene Berg sa...

Hej Gumman ! Vad snygg klänningen var på dig.Så fin. har nu för första gången skrivit i en blogg "Ler". Tänk att ni åker imorgon till mysiga Mallorca !! Kramisar Mamsen !

Ps Ska äta lunch snart med Benke

Anonym sa...

sköna brudar, 10 svåra år?

Anonym sa...

haha snarare 10 härliga år!